8 november 2009

Det är söndag i morgon också


Dagens Expressen Söndag är fullspäckad med text som jag har producerat. Om du har missat att köpa den kan du vara lugn. Den säljs även på måndagar.



Relationsartikel om tre par som berättar om hur deras kärlek har överlevt trots olika religion, ålderskillnad, olika ursprung och utbildningsnivå. Och trots en ibland fördömande omgivning. Kolla gärna in parbloggen som de ena paret har. Fantastiskt härliga par alla tre och en rolig artikel att skriva!



Modeartikel med läsarmodellen Lotta Ståhl som fick ny stil med hjälp av modeexperten Cay Bond och sminkösen Medi Emen. En vecka i Scanpix studio resulterade i att nio läsare fick ny stil och ett par timmar av ego-boost. Flera har efteråt hört av sig och berättat hur nöjda de blev, det är sånt som gör att jag klarar att bemöta de där andra läsarna som mailar för att berätta vilken inkompetent idiot jag är.



Enligt läkaren och LCHF-förespråkaren Andreas Eenfeldt, som jag intervjuade till artikeln, är jag nu väl insatt i ämnet. Monique Forslund, kvinnan som gått från tjockis till tränad aerobicinstruktör, är utomlands och är väldigt nyfiken på hur det blev i tryck.

Som frilans kan jag känna samma sak. Jag lämnar en text och har ingen aning hur resultatet blir innan det kommer i tryck. Det är lika spännande varje gång.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina reportage du gjort - i synnerhet det som handlade om omaka par.

    SvaraRadera
  2. Tackar! (Bugar och tänker att jag måste gå på yoga oftare)

    SvaraRadera