8 september 2011

Tillbaka till mitt tidigare liv

För första gången på hur länge som helst, säkert fyra år i alla fall, ska jag åka på ett träningsconvent. Visst har jag funderat på det några gånger de senaste åren men liksom aldrig känt mig särskilt sugen. Dels för att jag har slutat som instruktör och inte behöver den inspirationen som man kan få till sina egna klasser av ett convent. Och dels för att jag aldrig har blivit särskilt peppad av de klasser som har funnits med.

Men när jag kollade The conventions schema blev jag riktigt sugen. Föreläsning och stenåldersträning med Jonas Colting, en av Sveriges intressantaste idrottsmän, dans med supercoola Jennie Widegren från Bounce,  och Hotyoga med härliga Monika Björn. Jag är grymt peppad!

2 kommentarer:

  1. Kul! Jonas bor i Borås. Du kan ju berätta att du varit där. ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken tur att du sa det så jag har något att komma med som kan impa lite på honom ;-)

    SvaraRadera