15 september 2010

När det inte riktigt klaffar

Igår var jag så på gång. Jag kände att hösten gav mig ny energi, jobbet flöt på bra, jag hade nystart med träningen och hade äntligen mer tid till socialt liv. Jag sa till och med till en av mina chefer att jag kände mig pigg av hösten. Tänkte skriva ett inlägg om det också.


Men idag började jag med att försova mig. Till alldeles försent, så sent att jag inte hann med en sak som hade varit väldigt bra att hinna med. Sen blev det mesta dåligt. Jag kom helt ur fas och nån yoga blev det inte heller. 


Så nu hoppas jag på en bättre morgondag, en sån när allt klaffar och flyter på, när jag hinner vad jag vill och har ork till allt. Planen är jobba och förhoppningsvis hinna med en plåtning. Och sen gå på piloxing och dricka te med en vän som jag inte sett på alldeles för länge. 
Jadå, i morgon är en annan dag, precis som Christer Björkman sjöng. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar