17 september 2010

Min förmiddagskompis är tillbaka

Igår blev det inte mer träning än en kort promenad för att uträtta några ärenden. Och efter det blev jag plåtad i Vitabergsparken under något stressiga förhållanden. För det första började det regna och för det andra skulle jag iväg på middag hos maraton Maria. Men efter regn kom solsken och jag hann precis till middagen. Resultatet av plåtningen ser ni i Expressen Söndag om några veckor. 


Idag är jag glad för att min förmiddagskompis är tillbaka på måndag. Hon heter Malou och brukar vara mitt sällskap när jag sitter hemma och jobbar. Jag bara slår på Tv4 efter klockan tio också lyssnar jag med ett halvt öra och tar en paus om det är något intressant. Nästa vecka ska jag inte missa Christina Jutterström. 


I helgen blir det hatha yoga, promenad runt Djurgården och röstning. Och definitivt några glas rött och mörk choklad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar