18 oktober 2011

Nya favoriter



















Grön smoothie med:
1 banan
1 dl mangotärningar
2 teskedar Supergreens
1 dl sojamjölk
1 dl Proviva gul kiwi mangostan
1 matsked kokosflingor
1/2 avokado
1 näve färska spenatblad
2 skopor Holistic vaniljprotein

Rostade hasselnötter, mmmmm!

Fiberhusk, vilken grej. Jag testade ett recept på wraps som jag hittade på den här tjejens blogg. Receptet på själva wrapen är superenkelt.
Bara vispa ihop 3 matskedar grädde, 2 ägg och 1 tesked fiberhusk. Häll i stekpanna och vänd som en pannkaka. Lägg på valfri fyllning. Jag körde veggobacon, lök, röd paprika som jag hade förstekt + fetaost. Själva wrapsen blev som en fluffig pannkaka, men helt utan vetemjöl. Mättande och gott!

3 kommentarer:

  1. Japp, deras proteinpulver. Är det inte bra?

    SvaraRadera
  2. Ingen aning, det var ordet holistic jag blev lite brydd över bara! =)

    SvaraRadera