12 oktober 2011

Nätbrynjan är tillbaka!

Idag har jag kollat in vårens nyheter från Adidas och Björn Borg. Adidas
bjöd på väldigt korta shorts som jag gissar att alla med något slags
underhudsfett på rumpa och lår kommer att undvika. 

Sulorna på löparskorna från Adidas tas numera fram i samarbete med däck-
företaget Continental. Borde båda gott för greppet av underlaget.

Superlätta skor från Adidas. Jag är inte så imponerad, jämfört med Reeboks
och Nikes lätta "barfotaskor" känns dessa lite tråkiga och enkla. 

Adidas nya serie Pure. Sömlösa kläder som du ska
bära när du går hem från gymmet. Känns lite
överambitiöst att ha speciella kläder för den
transportsträckan. Jag tar gärna på mig något
torrt när jag går från gymmet, men då är det en
gammal bomullströja som jag haft i evigheter.
Men kläderna kan också användas på yogapass,
där kan jag tänka mig att de är supersköna!

Ny sport-behå, känns betydligt skönare än sin föregångare som jag har testat
och inte gillade för att den var för stel och skar in på flera ställen.

Till och med Stella McCartneys serie var färgglad! Gult, orange, rött och
rosa får ni se mycket av på vårens träningskläder. Liksom transparenta
tyger och detaljer.

Och, nätbrynjan är tillbaka! Björn Borg gillar den...

...och det gör Stella McCartney också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar