31 oktober 2010

Ibland lever jag som jag lär



Så här ser det ut i dagens Expressen Söndag. Jag har både modellat och skrivit. Du får verkligen veta alla hälsofördelar med att promenera utomhus en stund varje dag. Det kan minska allt från stress till övervikt eller sömnproblem.



Igår kväll kom vi fram till Åre. Idag var det sol och vindstilla så jag passade på att leva som jag lär och gick en lång promenad. Annars är det riktig lågsäsong här nu. Det är så lugnt och skönt!




Vägen runt Fröåtjärn var grusig och ganska isig. Bra balansträning. 7,3 kilometer blev det totalt. Härligt!




Toppen av Åreskutan börjar bli snöbeklädd men det dröjer en månad tills skidliftarna öppnar.

5 kommentarer:

  1. Å kan tänka mig att det är en välbehövlig kontrast till Stockholms-stressen! Det lugn som finns i naturen är verkligen fantastiskt.

    SvaraRadera
  2. ..du ser förresten som vanligt så härligt frisk och sund ut på bilderna! :)

    SvaraRadera
  3. Hon med kroppen: Precis! Lite plus och lite minus :-)

    SvaraRadera
  4. Haha, bra ljus och bra fotograf hade jag också!

    SvaraRadera