21 november 2011

Zumba 4 life på Berns

Vi fick vänta på att börja på grund av en väldigt ineffektiv registrering i
dörren när vi kom. Inte bra. 

Zumba på nattklubb.





















































Jag har mest suttit vid datorn och jobbat i helgen, har helt galet mycket att göra. Men jag hann också med eventet Zumba 4 life på Berns. Sex glada och färgglada tjejer fick oss att zumba i två hela timmar. Typ non-stop. Jag pausade ett par gånger men annars var det bara fullt ös i discobelysning.
Kul att det inte var latinomusik rakt igenom, det var både lite rock ´n´roll och Carola. Visst gillar jag latinomusik, men två timmar kan kanske bli lite överdos.

Min vän, det ständiga energiknippet Magdalena Bibik , var lika härlig och bra som vanligt. De andra tjejerna från Stockholm Zumba Center var också grymma, toppinstruktören Vicky Zagarra från Italien har instruerat zumba i 10 år och var självklart väldigt säker och inspirerande. Kul att få köra till så många olika instruktörer, som alla hade sina egna, personliga stil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar