7 augusti 2011

Mumsig middag för fyra


Igår kväll blev det en sen, men festlig middag. Vi gick förbi Göstas och såg deras skaldjursplatåer, som vi absolut inte kunde motstå. Så vi bestämde oss för att börja fira vår 3-årsdag lite i förskott. På onsdag är det nämligen 3 år sedan jag och Finaste hade vår första dejt. Skaldjuren var magnifika, och många. Så många att vi inte orkade äta upp. Istället bad vi om en doggybag och har nu tre lådor med räkor och havskräftor i kylen. Det blir fest idag också!

1 kommentar:

  1. VA? Tre år?? Jösses vad tiden går... inser att den nog har det ja... läste din blogg förr i världen, följde den slaviskt t om ;-) Redan innan han/finaste fanns med i bilden... själv slutade jag blogga, men jag hittade hit på något sätt... vet inte om du kommer ihåg mig- kallade mig Sanna Tider, träffade tillslut någon- semelmannen kallades han då i bloggen och idag bor vi ihop i ett litet hus i ett bullerbyliknande område utanför stan :-)

    Grattis till 3 år! Så roligt att det hållt för er och att ni gått vidare tillsammans.

    SvaraRadera