11 februari 2011

Muntergök






































Igår kväll åt jag middag på restaurang Muntergök, tillsammans med ett nätverk som jag är med i. Ett väldigt trevligt nätverk av fantastiska journalistbrudar. Det är verkligen uppiggande att träffa dem, både för att vi har så trevligt men också för att jag får en kick av att diskutera allt från fakturering och skatter till pinsamma grejer som vi har gjort i jobbet eller nya mål i karriären.

Just nya mål är något som jag behöver fundera på. Det ska jag göra i helgen, mellan alla de där artiklarna som jag behöver skriva. Men för tillfället tycker jag faktiskt bara att det är roligt att jag har mycket att göra.

Idag sitter jag på Pause igen, utrustad med nya hörlurar så att jag kan lyssna på musik på Spotify.  Musik är bra för kreativiteten och gör mig definitivt på bra humör. Också kan det ju stänga ute andra ljud. Så, Södermalms alla barnfamiljer, nu är det bara att komma hit!

Förresten så är mannen till höger på bilden Claes Borgström. Det såg jag inte förrän vi skulle gå så jag hoppas att han inte såg när jag tog bilden och trodde att jag smygplåtade honom. 

4 kommentarer:

  1. Han ser ut so om han satt på Dödergök! =)

    SvaraRadera
  2. Han har det nog inte så lätt nu med Assange-fallet...

    SvaraRadera
  3. Vem är Claes B? Bra grej att du träffar andra egenföretagare.

    SvaraRadera
  4. Advokat. Just nu för de två kvinnorna som anmält Assange. Annars S-politiker och fd JämO.

    SvaraRadera