30 oktober 2009

Trevlig helg eller?

I morgon åker vi till Åre och stannar över helgen. Så här kul tyckte jag att det var förra gången vi var där.




































Jag fiskade i joggingskor och joggingdress.. Proffsfiskarna i dyra friluftsfiskekläder i khaki och grönt tittade misstänksamt. Det kunde varit värre. Jag kunde ju haft högklackat.
Nu har jag i alla fall egna gummistövlar och behöver inte låna vadarbyxor med stövlar i st 44. Men jag föredrar ändå en öl i bastun på Holiday club framför en fisketur.
Eller om det hade varit varmare, kanske en cykeltur.

2 kommentarer:

  1. So sad :-D

    Jag ska också dit om ett par veckor. Filmar in julavsnitt av Karamelli. Hoppas att det faktiskt är snöigt då.

    SvaraRadera
  2. Det är helt snöfritt i byn. Men på fjället är det snö, så det beror väl på var ni ska filma. Fast mycket kan ju hända på några veckor också.

    SvaraRadera