31 oktober 2009

Jag trodde att jag var en ny GI Jane


Jag testade en ny hobby igår. Det var spännande och lite läskigt, men kändes bra. Ibland känns det bättre än det ser ut.
Jag kände mig grym när jag pangade loss med en Glock 26 och en Magnum 357. Men en film säger mer än tusen känslor.
Jag försöker böja mig bakåt som en banan. Jag försöker förlänga mina armar. Jag försöker skrynkla ihop ansiktet till ett russin.
Så ocool och trist att instruktören Stefan till och med tittar på klockan för att kolla att tiden inte har stannat.
Nästa vecka testar jag pyssel. Kanske kan jag bli en ny Karin Mannerstål istället.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, så himla oproffsigt av honom att titta på klockan! Men du förtjänade det nästan...

    SvaraRadera
  2. Eller hur. Om det inte var för att han måste vara där och kolla att vi inte börjar panga på helt vilt så hade han väl gått och tagit en kaffe under tiden som jag sköt.

    SvaraRadera