13 juni 2010

Royalist javisst?


Jag fyller år i veckan och hade födelsedagsfest igår. Var som vanligt nervös innan, orolig för att ingen ska komma eller alternativt att ingen kommer att ha trevligt. Men många av de fina vännerna kom, och flertalet hade med sig presenter trots att jag sagt att det räckte med att de kom och förgyllde kvällen.

Så nu har jag bland annat hembakade muffins, fyra flaskor bubbel, blommor, drinkglas, biljett till konsert med Calle 13(wiihi!), en cool klocka och snyggt skärp. Och tre askar av bröllopschokladen. Jag vet inte riktigt om det är vännerna som tror att jag är royalist eller om det är de som är förtjusta i kungahuset.

6 kommentarer:

  1. Hahahaha! Roliga kompisar du har. Och att TRE stycken kom med bröllopschoklad! Helt sanslöst.

    SvaraRadera
  2. Love Stockholm, indeedily! =)

    SvaraRadera
  3. Japp, känner att jag borde bänka mig framför tv:n med mina tre askar choklad och följa hela ceremonin på lördag. Men jag kanske ska spara en ask, kan den tänkas ha något slags samlarvärde i framtiden?

    SvaraRadera
  4. Spara en, jag o Lena kan hjälpa dig med den när du kommer ner!

    SvaraRadera
  5. Jag håller med Christer!

    SvaraRadera