7 december 2010

Jag är tillbaka

Och har sedan planet landade i söndags gjort en rivstart. Jag har bland annat hunnit med diverse ärenden, skrivit och skickat fakturor, packat upp, bokat tvätttid, fixat lite bilder, sorterat posten och betalt räkningar. Sånt där man behöver göra efter tre veckors semester.


Solen och semestern har definitivt gett mig ny energi. Jag, som brukar vara en morgontrött nattuggla, är nu helt tvärtom pigg i ottan och vill lägga mig efter kvällsmaten. Sen gör väl tidsomställningen sitt. Det är inte klokt vad man kan hinna med när man är jetlaggad åt det här hållet.


Till exempel kan man träna på morgonen. Det har jag gjort idag, för första gången på minst tre år. 55 minuters Shape på Sats kl 07.00. Och det var inte ens hälften så jobbigt som jag trodde, varken att gå upp eller själva träningen. Dessutom har jag hela dagen till göra annat nu! Jag tror att jag ska försöka göra morgonträning till en vana två dagar i veckan.


Nu blir det snart lunchdejt med finfin kollega och sen det här: Inspirationsläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar