8 september 2012

Semester del 4 - Koh Samui

Efter dagarna i det kalla Åre bestämde vi oss för att vi behövde värme, sol och bad. Så vi bokade en resa till Thailand, till ön Koh Samui. Där blev jag så avslappnad att jag till och med glömde bort att fotografera. Men ett par bilder blev det.

Här tillbringade vi mest tid, fyra böcker och minst lika många sommarprat hann jag med.

En och annan eftermiddagsdrink unnade jag mig. 

Alkoholfri eftermiddagsdrink. Om jag ska dricka kokosvatten ska det vara äkta vara.

På stranden bortom vår var det nästan folktomt. Lågsäsong är inte så dumt.

Dagar att minnas i november. 

Vi hade en dag i Bangkok. Tänkte besöka The Grand Palace. Blev Siam Ocean World istället. Där fanns läskiga djur.

Och söta djur. 

Och djur som verkar ha stått modell för Jabba the hut i "Star wars".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar