7 maj 2012

Dubbelt upp!



Nu är det en sån där härlig dubbeldag igen då du kan köpa två bra magasin från Expressen på samma gång. I "Allt om LCHF" har jag bland annat skrivit om frukostar, mjöl och löpning. Till det sistnämnda intervjuade jag härliga Anna, kolla in hennes blogg här. Också har jag träffat entreprenören Torsten Jansson, som har gått ner 60 kilo med hjälp av en egen variant av lågkolhydratkost. På köpet fick jag träffa hans fru, den före detta ministern Ulrica Messing. Mycket trevliga båda två."Allt om LCHF" finns i butik till och med fredag.
Och i Söndag har jag skrivit om hur du kan bli av med huvudvärk och migrän, utan mediciner. Läs om vad du själv kan testa och kolla in de smarta stretchövningarna som jag visar. Ett smakprov ser du på framsidan, under Vanna Rosenbergs bröst. 

2 kommentarer:

  1. Om man är med på förstasidan - har jag hört att man måste bjuda på tårta! :)

    SvaraRadera